Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:07 MET DST

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:fmgepr$c3s$2@achot.icm.edu.pl...
> Jak zapyta, podajac takie szczegoly jak ile ma pieniedzy, czego
> oczekuje, do czego zestaw bedzie stosowany, to mu powiem.

Kobylka u plota - trzymam Cie za slowo:P

Vobis odrzucony calkiem, wiec plany sa takie:

- mam do dyspozycji 5k brutto
- w zasadzie za te 5k to bym chcial sama bude kupic, ale jesli mi ktos
powie - najbardziej ekonomiczny i najbardziej wydajny w tej klasie cenowej
zestaw kupisz za 3,5k a reszte mozesz wydac na narzeczoną (strasznie droga
jakas cholera..:)) to tez bedzie ok, choc jak znam zycie to wtedy dokupie
sobie monitor LCD (tez nie wiem jaki)
- liczy sie wydajnosc ale nie za wszelką cene (ale przez conajmniej rok w
wymagajace gry w wysokiej rozdzielczosci chce grac - mam tak wielki hype na
gry, bo normalnie od dwoch czy trzech lat nie gralem prawie nic tylko
pracowalem)
- stabilna plyta glowna (jaka firma?)
- dobry procek
- overclocking raczej nie wchodzi w gre (nie chce mi sie w to bawic, boje
sie cos zepsuc)
- dwa dyski po 250 GB (jaka firma?)
- conajmniej 2 GB ram (jaka firma?)
- karta graficzna bardzo dobra (model, pamiec, firma?)
- zasilacz co to wszystko uciagnie
- nagrywarka dvd
- stacja dyskietek

chyba tyle

Zeby wiadomo bylo o co chodzi - w pewnym etapie rozwoj komputerowego sprzetu
najlepszy zestaw to byla plyta Asus (czy Abit) NF7 + barton 2500 + titanium
4200 i kazda gra chodzila super. Wydajnosc za rozsadna cene.

--
gabi