Re: Procki 8x Intela

Autor: Konrad N>S> <najswiezy_at_op.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:06 MET DST

Użytkownik "Adramelech" <adresu@tu.nie.ma> napisał w wiadomości
news:Xns9A25D18617DACadresutuniema@127.0.0.1...

> A są gdzieś testy tego celka? Jak wypada w porównaniu do E2140?

nie wiem nic, informacje podałem zauważając nowość w sklepie:

http://www.komputronik.pl/Procesory/Intel/Celeron_Dual_Core_S775_/Intel_Celeron_Dual_Core_E1200_1_60_GHz_BOX_LGA775_/pelny,id,50594/

dwie rzeczy najistotniejsze: 512kb cache i dwa rdzenie.

taktowanie 1.6 - i teraz jak to interpretować?:

1. najwolniejszy w rodzinie, a następne będą szybsze? - tak można by
pomyśleć patrząc na 'rodzinę' pentium dual core - po co 'schodzić' z
taktowaniem niżej, skoro 1.6 i wyższe już było?
2. najszybszy chyba, bo jak zauważył mich@ł, jego cena jest wysoka,
następne-tańsze więc będą tańsze-bo-wolniejsze?

?