Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 20:00:05 MET DST

** gabi <angelgab@o2.pl> wrote:

> Ale w takim razie czy mozecie mi doradzic, jak zmodyfikowac zestaw z tej
> strony:
> http://www.pcprojekt.pl/?/p__zestawy/__zestawy_dla_gracza/__biurowe_komputery/__zaawansowane_studio_graficzne/

> POWER GAMER za 3460,- z? brutto zeby bylo ok?

1. Weź szybsze pamięci.

2. Dysk producenta kalkulatorów, weź Seagate, a najlepiej dwa w macierz.

3. Obudowa wygląd obrzydliwie i festyniarsko.

4. OEM myszka i klawiatura to raczej nie jest to co gracz lubi najbardziej.

5. Czytnik kart 1024-in-1 sobie odpuść, weź coś subtelnego np. montowane w
zatokę flopek albo hybrydę FDD+czytnik.

6. OEM wentylator na procek będzie za słaby.

Reszta w miarę OK.

> Wiecie - ja nie za bardzo wiem, czym tak naprawde sie sugerowac, wiec
> sugeruje sie cen?. Wydaje mi sie ze im wyzsza, tym lepszy sprzet.

Do targowania się specjalnie nie nadajesz, prawidłowe podejście to powinno być:
czemu to gówno takie drogie?! ;)