Re: Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:57 MET DST

Użytkownik "meer" <spamuniet@albow.leb> napisał w wiadomości
news:fmgchb$ivr$1@node2.news.atman.pl...
> gabi pisze:
> Takie gierki pójdą nawet na starym 8800GTS, którego jestem posiadaczem,
> a co dopiero na nowym GT.
One maja smigac. Karta ma byc dobra i juz! ;)) Poza tym w tym roku wyjdą
jeszcze bardziej wymagajace gry, a ja tak dlugo juz nie gralem w nic, ze mam
hype.

> IMO nie ma sensu pakować się w quad-core, zdecydowanie lepszym
> rozwiązaniem jest zamiast quada wziąć dobrego duala. W grach częściej Ci
> sie przyda jednostkowa moc rdzeni, a nie ilość.
A to moglbys rozwinac? Bo w sumie to nie jest tak, ze ja musze miec quad.
Ale chcialbym jednoczesnie, zeby po roku sprzet nie byl gruchotem.
A wydaje mi sie ze inwestujac w quad i w dobra plyte, ktora obsluguje wyzsze
quady bede mogl zmienic procek kiedy wyzsze modele stanieja (chociaz to
wtedy sie kloci z moją myslą o tym, zeby zmienic sprzet dopiero za 3-4
lata).

W kazdym razie jest tak, ze teraz moge wylozyc (w systemie ratalnym
oczywiscie) okolo 5 tysiecy zlotych.
I za te cene chcialbym kupic najlepszy zestaw.
Oczywiscie mysle zdroworozsadkowo i jesli ktos powie, ze za 4k kupie
najlepszy i najekonomiczniejszy zestaw, to oczywiscie tak zrobie. Bo nie
chce na sile ladowac sie w niepotrzebne koszty (np. kupie procek kosztujacy
2k, a za 4 miesiace on bedzie kosztowal 1k)

Mam nadzieje ze jakos wyjasnilem:)

--
gabi