Czy to dobry zestaw?

Autor: gabi <angelgab_at_o2.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:52 MET DST

Witam serdecznie
Chcialbym na dniach kupic zestaw komputerowy.

Taki znalazlem w sklepie Vobis:
http://sklep.vobis.pl/oferta/komputery/dla_domu/702423_vp_q6600a_xpower_gt.aspx
(szczegoly w zakladce specyfikacja)

Zestaw kosztuje 3599 zł.
Nie znam sie za bardzo na komputerach, a zalezy mi na trafionym zakupie.

Uprzedzajac wszelkie pytania: zdecydowalem sie na Vobis, bo maja promocje 20
rat i 0% roczna rzeczywista stope oprocentowania.
Akurat nie moge sobie pozwolic na zakup za gotowke.

Do tego chcialbym jeszcze dokupic monitor.. powiedzmy ze w 5000 zł brutto
chcialbym sie zamknac, czyli za monitor okolo 1450 zł moge dac. Polecicie
cos? W starym komputerze mam LCD IIyama ProLite E431S.

Z tego co mi powiedziano w sklepie, to plyta glowna to Gigabyte, ale innych
szczegolow (w tym modelu) mi nie podano. Wiem ze od plyty glownej duzo
zalezy.
Wie ktos moze co to za chipset Intel G33 ??

Najbardziej co mnie u nich denerwuje, to to ze nie mozna sobie zlozyc nic
samemu, tylko trzeba brac to co oni oferuja (jest jeden dysk 500GB, chcialem
dwa po 250 i sie nie da).

Nie bardzo mi sie widzi utopienie 5k zlotych, ale zaden inny znany mi sklep
komputerowy Krakowie nie sprzedaje w ratach 0%, no chyba ze cos znacie i
mozecie polecic.

Probowalem ten zestaw jakos porownac z tymi oferowanymi np. przez
www.pcprojekt.pl z Krakowa, ale nie za bardzo mi to wychodzi. Po prostu
sprzet to calkowicie nie moja dzialka.

ps. System jakby co, to Vobis daje Windows Vista Home Premium, ale ja mam
oryginalny Win XP PRO Box ze starego komputera.

--
pozdrówka
gabi