Re: Czy instalacja windy na dysku SATA jest naprawde taka trudna ?

Autor: Marr <nie_mam_emila__at_ru.pl>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:48 MET DST

Użytkownik "205 XS" <viper_31@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fmg46e$dpa$1@news.onet.pl...

> Po długich latach pracy z dyskiem 20GB i interfejsem ATA,planuje w tym
> tygodniu zakup nowego dysku z interfejsem SATA 1.

Ja w tym tyg. przesiadam sie z ATA na SATA II ... Lepsza inwestycja:)

> Googlując po necie dużo się naczytałem,że są problemy z instalacją windy
> na dysku SATA 1,pozatym trzeba mieć dyskietke ze sterownikami do dysku,a u
> mnie floop dawno temu znikł :/.
>
> I w związku z tym ja też się obawiam instalacji windy.Prawdopodobnie XP z
> SP2 rozwiązuje z tym problem ale co do tego zdania są podzielone.
> A jak to w praktyce wygląda ??

Jesli masz plyte WinXP ze zintegrowanym SP2 na 90% nie powinno byc
problemów. Inaczej trzeba "dolepic" programem nLite brakujace sterowniki do
plyty instalacyjnej lub pozyczyc FDD i z dyskietki podac sterownik wciskajac
jak sie nie myle F6 w instalatorze.