Re: Upgrade kompa - co kupic? - potrzebne LPT, COM, IDE

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 13 Apr 2008 - 19:59:43 MET DST

Użytkownik rageofhonor napisał:

> Zmiana platformy skończyła się reinstalacją systemu operacyjnego. Wcześniej
> miałem Intela.
> Radziłbym nic nie podkręcać bo zawsze można spalić procesor i nawet płytę.
> Teraz ciężko o płytę z 2 kanałami IDE. Teraz płyty z reguły mają 1 kanał
> IDE
> i 4 kanały SATA.

Nie rozsmieszaj mnie swoimi dialogami ze wszystko wiedzacymi
sprzedawcami :) Porownojesz prawie najslabszy model Intela i mocny AMD,
szkoda, ze po podkreceniu do tej samej czestotliwosci Intel zje tego
AMD, a pewnie mozliwosci podkrecania nie skoncza sie na tym. Spalic
plyte obecnie jest trudno (proca tez), bo maja czujniki termiczne, ktore
wylaczaja plyte gdy temp jest za wysoka.

ps. Grafike to rzeczywiscie masz na miare calego zestawu, mierną i o 1,5
raza przeplacona.

--
Pozdrawiam,
Maciek