Re: Najmocniesza karta graficzna ch³odzona biernie?

Autor: mpx <mpx_at_nospkj.pl>
Data: Tue 08 Apr 2008 - 09:42:47 MET DST

Roman S±siada wrote:
> U¿ytkownik Latet napisa³:
>
> Komp jest teraz jakie¶ 1000km ode mnie wiêc trudno mi rzuciæ okiem na
> pude³ko i instrukcjê. Szybkie przerzucenie informacji na
> http://global.msi.com.tw/index.php?func=prodpage2&maincat_no=130&cat2_no=136
> pokaza³o, ¿e wszystkie pasywnie ch³odzone 8600GT wspieraj± HDTV/HDMI,
> ale w moim zestawie (OIDP) nie by³o stosownej przej¶ciówki.

Ogólnie, aby ze z³±cza DVI przej¶æ na HDMI wystarczy kupiæ przej¶ciówkê
za ~20 z³.

http://www.allegro.pl/item339945662_najlepsza_przejsciowka_hdmi_dvi_pozlacana_zhdg.html

Od strony sygna³ów elektrycznych HDMI to jest w³a¶nie DVI, z mniejsz±
wtyczk± i gorszym kablem (st±d ni¿sza rozdzielczo¶æ HDMI w porównaniu z
DVI). Tak¿e szyfrowanie sygna³u HDCP (zabezpieczenie antypirackie) mo¿na
pu¶ciæ po DVI.

Natomiast co jest czê¶ci± HDMI, której nie ma w DVI? Mo¿liwo¶æ
puszczenia d¼wiêku po tym samym kablu co obraz. W chwili obecnej chyba
tylko ATI HD3xxx maj± funkcjonalno¶æ, i z ka¿d± kart± jest dostarczana
stosowna przej¶ciówka.