Re: przegrzewanie sie laptopa HP ZD7000

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 14:30:52 MET DST

> stawiam na to co zwykle jest przyczyna przegrzewania si enienajnowszego
> sprzetu - kurz i brud w systemie chlodzenia.

kurz byl rzeczywiscie ale zostal usuniety (podobno), moim zdaniem
cos sie sypie na plycie albo w dysku (tylko nie wiem czy to moze
generowac takie ilosci ciepla), zdaniem posiadacza laptopa "odkleil"
sie radiator od procesora w co ciezko mi uwierzyc bo tam wszystko
jest skrecone na styk i nie ma gdzie odpasc/odkleic sie. Chyba bede
musial poswiecic dzien i sie do niego wybrac...

Zz