Re: Najmocniesza karta graficzna ch³odzona biernie?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 07 Apr 2008 - 09:02:02 MET DST

Ze sie tak podobne pod watek: nie ma nic? Moze 3450 HD?
Sam bylbym zainteresowany czyms co byloby raczej ciche
i energooszczedne niz bylo stworzone z mysla o 3D markach...

> Ale czy te narzekania nie wynikaj± z nieznajomo¶ci norm?
> Ja ich nie znam - ale s³ysza³em, ¿e okolice 100 C to ca³kiem
> zwyk³e temperatury dla GPU.

Dla GPU 100'C to male piwo.
Ale doczytaj prosze jak taka temperatura wplywa na elektrolity w
okolicy...

> Dla osób przyzwyczajonych do max. temperatur CPU
> w okolicach 60 C to siê mo¿e wydawaæ makabrycznie du¿o,
> ale czy jest siê czym przejmowaæ, dopóki jest stabilnie?

Zalezy od podejscia... Jak zmieniasz plyty glowne co roku,
to nie ma czym, niech sie przyszly wlasciciel martwi.

Jak oczekujesz od komputera lat stabilnej pracy, to i owszem,
jest sie nad czym zastanowic.

Pozdrawiam,
Vituniu.