przegrzewanie sie laptopa HP ZD7000

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 22:48:27 MET DST

znajomy ma taka kobyle 17 cali na P4, no i dzisiaj
caly dzien meczy mnie telefonami ze mu sie lap grzeje
a w wyniku tego wylacza... Pouczylem go juz jak
przeczyscic radiatory, jak przeleciec skanerami virusowymi
on-line i ciagle nic... Zanim zmarnuje dzien na wyjazd do niego
chcialbym zapytac co jeszcze moze tak rozgrzewac procesor
(system winXP - manager zadan nie pokazuje zajecia
procesora a on grzeje sie jak diabli) - czy sa jakies programy
do analizy takich nietypowych systemow ?? czy sa jakies
programy do testowania dyskow twardych pod windows?
(mam podejrzenia co do dysku) Co ewentualnie jeszcze
mozna zaproponowac laikowi do sprawdzenia zanim
do gry bedzie musial wlaczyc sie fachowiec..?

Zz