niski transfer foto->pc po usb 2.0

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 20:41:28 MET DST

witam

mam dziwny problem, przy zgrywaniu zdjec z aparatu na hdd
poprzez kabel miniUSB->usb mam bardzo niski transfer, stabilne 5.5mb/s,
podczas gdy karta to sandisk extreeme III obslugujaca odczyt/zapis do 20mb/s

po wyjeciu karty i zgraniu poprzez czytnik mam ok 16mb/s

plyta DFI LANPARTY UT nF4 Ultra-D wiec nie powinna miec problemu z USB 2.0,
moze kabel... kabel jest oryginalny od Pentaxa, transfer jak na USB 1.1 jest
za duzy, na 2.0 za niski, gdzie moze lezec problem ?

zajrzalem do device managera, nic dziwnego nie widze...

co to moze byc ?