Re: Gigabyte GA-965P-DS3 - czy ta plyta jeszcze sie do czegos nadaje?:)

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 20:15:47 MET DST

Rafal M pisze:

> A jakie masz napiecie na procku?
> Jak to ogolnie wplywa na trwalosc procka?

Na trwalosc procka to moze wplywa ale nie tak drastycznie, zmiane moze
odczujesz po 10 latach ;) Napiecie mam 1,35V wg. BIOSu Asusa P5B.

> A jaki wiatraczek dobrze by bylo zakupic? Grunt zeby byl cichy.

Ja mam Scythe Ninje z wiatrakiem 120mm puszczonym na 5V, jest bardzo
cicho. Jak nie chcesz az tyle wydac to sproboj kupic Pentagrama (o
dziwnej nazwie) Karakorum, tak jakby ciut tansza Ninja :)

--
Pozdrawiam,
Maciek