Re: Co to za grafika AGP ATI DVI?

Autor: Player <player_at_nooooooooooooooooooooooooo.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 19:49:06 MET DST

> DELL-owski ATI Radeon 7000, leniuchu. Masz przecież Part Number

> Tego nie widać, po kij wie po co zrobiłeś dwukrotne zdjęcie jednej tylko
> strony.

> AFAIR DELL dawał 32-megabajtowe.
> A jak się zgłasza przy włączaniu komputera?

nie mam pojęcia, bo nie mam komputera z agp zeby to sprawdzić, dostałem za
friko 2 sztuki, wątpliwość ta z pamięciami bo wg oznaczeń pamięci mają być
64mb a wg google ta grafika to własnie ati 7000 32MB

głownie zależało mi na DVI + low profile żeby wsadzić to do słabego (małego)
kompa ala P3 1000 i mieć DVI ale przy 32MB to troche mało...

Dzięki i pozdrawiam...