Re: Najmocniesza karta graficzna ch³odzona biernie?

Autor: Latet <latetxxxxxx_at_spam.pl>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 17:30:18 MET DST

> Podejrzewam, ¿e co¶ takiego jak Sparkle 8800GT cool-pipe 3
>
> http://www.sparkle.com.tw/product_detail.asp?id=57&sub_id=152
>
> Pewnie jest w miarê skuteczne (albo karta jest mocno ¿aroodporna), wszak
> 8800GT kupuje siê do grania, a nie "normalnej pracy".

No wlasnie - dla mnie za duzo niepotrzebnej mocy.
99% u nnie to "normalna praca" a ten 1% to tylko starsze gry,
g³ownie MsFlight Simulator.

Priorytetem w sk³adaniu nowego kompa jest dla mnie CISZA.
CPU bêdzie ch³odzony tylko radiatorem.
Wentylatorów przewiduj± max. dwa - w zasilaczu i w tylnej ¶ciance.
Dyski twarde koniecznie w coolerach na gumowych zaczepach,
dlatego szukam tez obudowy z du¿± liczn± zatok 5,25".

Nie wybra¿am sobie w tym wszystkim wiatraka na GPU.
Ale te¿ ju¿ mam do¶æ wydajno¶ci Radeona 9200, którego mam
od paru lat.

Chcê kartê, która jest nowoczesna, ale grzeje siê ma³o.
To nie jest prosty wybór, ¿e starsza, tañsza to grzeje sie mniej,
bo przecie¿ nowe technologie s± nie tylko wydajniejsze,
ale czêsto te¿ energooszczêdne.

Nie da siê czytaj±c suche specyfikacje, samemu wy³apaæ pere³kê,
która przy sensownej wydajno¶ci pozostaje do¶æ ch³odna.
Dlatego proszê o pomoc.

Dziêki,

latet