Co wybrac - modernizacja PCeta czy zakup PS3?

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 15:51:22 MET DST

Witam

Pytanie do dyskusji:

Kupic PS3 czy wydac te pieniadze na modernizacje PCeta (procek, ram i
karta graf)?

Jak myslicie?

Wg mnie:

za PS3:

- kupuje raz i mam spokoj do konca zywota konsoli
- GTA IV ;-)

przeciw PS3:

- drogie gry
- mniejszy wybor gier (w sensie ciezko bedzie znalesc RTSa czy dobre
FPP, nie mowiaz o ekonomicznych)
- PC jest jednak bardziej wszechstronny

Wyjsciowa konfiguracja PCeta - C2D 1.86, 1GB ram, NX7600GS

W tej opcji do PCeta kupuje karte graf powiedzmy Gforce 8800GT (ok
650 zl),
dorzuce 2Gb ramu (100 zl) + moze drugi HDD (250zl).
Z prockiem dwie opcje - tego C2D ktorego mam podkrecic do 3Ghz (wymaga
kupna innego chlodzenia - 100 zl w wersji max) lub kupuje jakiegos C2Q
za ok 700 zl. Wiec pewnie pierwsza opcja jest lepsza.

Razem ok 1000-1100 zl i powiedzmy po 2 latach trzeba robic kolejna
modernizacje.

PS3 kupie za ok 1400 zl i mam spokoj do wypuszczenia PS4.

Inna bajka to jakosc grafiki w grach, na PCecie jednak lepiej to
wyglada (lepsze tekstury, AA)

Pozdrawiam
Rafal