Re: Jak odzyskać dane z zepsutego PenDrive'a?

Autor: E <no_at_no.com>
Data: Sun 06 Apr 2008 - 15:29:23 MET DST

:

> Obudowa to tylko kawałek plastiku + gniazdko (a raczej wtyk) usb. Do działania pendrive nie jest ona wcale potrzebna, więc nie ma
> sensu jej przekładać. Jeśli po rozwaleniu obudowy nie okaże się ze jest urwane gniazdko od płytki (pęknięte luty itp) to
> zasadniczo pendrive do śmietnika. Jakby tam były megawazne dane, to można w warunkach warsztatowych (wymagane poważne narzędzia)
> próbować dostać się do samego flasha (jeśli jest osobno obok kontrolera, jeśli są razem - porażka).

Dzięki za odpowiedź.
Wtyk chyba jest niezbędny, bo jak inaczej podłączyć pendrive do portu
(w sytuacji gdyby okazało się, że coś jest poluzowane i wystarczy to
przylutować) ?
Nie wydaje mi się jednak żeby były tam jakieś uszkodzenie fizyczne,
w rodzaju oderwania czegoś lub tp bo nie było ku temu sposobności.
Raczej w wyniku owego luźnego trzymania się w porcie nastąpiło jakieś
zwarcie, a to jak rozumiem nic dobrego nie wróży.
Rozumiem, że to czy flash i kontroler są razem czy nie, zależy od budowy
konkretnego modelu. Nie wiem jak to jest w moim pendrive'ie. Na stronie
producenta (Intenso) nic na ten temat nie ma.

Pozdrawiam