Re: Mocny komp dla inżyniera

Autor: <janneta_at_poczta.fm>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 23:09:41 MET DST

On Apr 5, 9:40 pm, Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl> wrote:

> Oczywiście. Na nic CADowcowi świetne wyniki w grach. Radeony np. można
> "softmodować" do FireGL (z drastyczną poprawą wydajności).
> Czy NVidię również (do Quadro)? O ile wiem nie!

1. Da sie, nie kazdy model GForca ale da sie - sam modowalem swojego
GForca 4 jakis czas temu do Quadro.
Druga rzecz to to ze teraz GF 8800GT ma taka wydajnosc ze karty Quadro
przestaje miec sens, oczywiscie mozna wydac 10x wiecej na karte 1.5-2x
szybsza w wyswietlaniu trojkatow ale nie warto.
Mozna zawsze zmodowac karte za pomoca sterownika. Pracuje z
wizualizacjami, uzywam 8800GT i naprawde teraz to jest b. sensowny
wybor.
Co do karty to wez zobacz czy ma odpowiednie 2 wyjscia cyfrowe do
Twoich monitorow, jesli uzywasz dwoch.

2. Co moze Ci jeszcze pomoc to procesor 4-rdzeniowy np. Q6600 w
podobnej cenie jesli chcesz renderowac wizualizacje. Jesli nie
renderujesz to niepotrzebujesz.

3. Zasilacz moze byc, ale mozesz kupic 500W, zeby miec stabilnosc za
rok, dwa, trzy

Pozdr.