Re: Laptopy- jakie są najlepsze?

Autor: max <brak_at_adresu.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 21:21:13 MET DST

> nie widze dobrego monitora do gier tylko jakas miniaturke 15", kiepska
> karta
> dzwiekowa,
> 8600GT tez do niektorych gier to nie bardzo ale powiedzmy ze niekoniecznie
> kazdy musi grac w super hity w max detalach:)

monitor go gier LOL bez projektora min 100" nie siadam do gry

> co z innych smiesznych rzeczy:
> Bluetooth: Nie, :)

wow mega wydatek zeby go miec w srodku

> i ile ta bateria trzyma przy takiej konfiguracji:)

grasz na trawie przed domem?

> jw wyzej tylko jeszcze gorzej z pamiecia na karcie:)

heheh

> a do czego z taka matryca i bez porzadnego dzwieku?
> nawet ze strategia kiepsko bo za malo na ekranie widac:)
> a po FPP bez dzwieku przestrzennego to juz wogole szkoda gadac.

heheh

> no i co z tego skoro nadal pokazujesz notebooki ktore nie umywaja sie
> nawet do mozliwosci desktopa jesli chodzi o gry i nie umywaja sie do
> notebookow ktore naprawde sa mobilne(lekkie, dlugo pracuja na bateri i sa
> male:)

ale ja nie potrzebuje biegac z tym laptopem
ani tez nie chce byc przywiazany do ziemi jak z desktopem

> pozkazujesz takie gowno co to ani nie jest tak dobre jak dekstop ani tak
> dobre jak porzadny notebook.
> takie co jest do wsyzstkiego i do niczego:)
> tyle ze jest modne bo mozna powidziec kolega ze sie ma wypasionego
> notebooka:)

ja nie potrzebuje desktopa do grania ani monitora zew ani klawiatury itd
w domu potrzebuje laptopa do wszystkiego a nie jakiejs
gownianej maszyny do pisania