Re: Laptopy- jakie są najlepsze?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 20:59:44 MET DST

> w porownaniu do desktopa ktorego sie pozbylem to jest
> maly cichy mobilny i wygodny a przy tym nie wpitala xxKWh

masz do niego portreplicator, monitor, pelnowymiarowa klawiature, myszke i
dodatkowy zasilacz?
bo jesli nie to ja jakos tej wygody nie widze.
tak wyposazone stanowiska mialem w poprzedniej firmie i owszem bylo to
wygodne(brak drugiego monitora na minus).
ale w domu doprowadzenie stanowiska pracy do takiego poziomu kosztowalo by
mnie prywatnie zbyt wiele wiec wole malego cichego desktopa z porzadnym
monitorem 21"

> nie wiem co ma do tego moda skoro za podobna kase
> mam wydajny komp ktory moge wszedzie zabrac
> i przy tym nie zajmuje polowy mieszkania dlatego
> wywalilem desktopa i bardzo sie z tego ciesze

duzy, ciezki notebook, pracujacy na bateri do 2 godz:)
szczyt wygody i mobilnosci( nie mowie o mozliwosci zabrania go pod pache,
ale o pracy w terenie a nie tylko w poblizu gniazdka z pradem:)

ps
co to za eniaca miales wczesniej jako dekstopa ktory ci zajmowal pol
mieszkania?
obudowa big tower i monitor CRT 19" ?
cos ciezko u ciebie w podazaniu za tymi nowinkami jak przegapiles desktopy
microatx i monitory LCD:)

--
pzdr
piotrek