Re: Laptopy- jakie są najlepsze?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 20:36:06 MET DST

> ja pozbylem sie desktopa z domu i teraz tylko lap

zalezy kto co lubi i do czego potrzebuje komputera.

> w robocie tylko lap

jw wyzej. musze miec notebooka w pracy bo musze byc mobilny, ale
stacjonarnie najwygodniej by mi sie pracowalo na desktopie i to nawet nie na
stacji dokujacej bo wypada miec dwa monitory do pracy.

> granica miedzy desk a lap juz sie zaciera mocne grafy laduja w laptopy
> a przy tym ich cena nie jest jaks kosmiczna wiec nie sa to juz maszyny do
> pisania

tylko po co ci notebook ktory wytrzymuje z 2 godz na bateri?
po co notebook ktory ma duzy(okolice 17") ekran i przez to jest duzy
no i ciezar tez ma znaczenie.

wyzej wymienione wady przecza idei notebooka ale idealnie pokazuja ze teraz
nastala moda na notebooki.
ludzie kupuja to bo tak jest modnie a nie to ze im to jest potrzebne czy tez
ze im ulatwi cokolwiek.

--
pzdr
piotrek