Re: krótkie laptopy Dell

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 16:49:44 MET DST

Użytkownik "Bartek Wiecek" <dante@ciach.eranet.pl> napisał w wiadomości
news:ft81lj$j40$1@news.onet.pl...

> "MC" <m5c@go2.pl> wrote in message
>
> no wiesz... wszystko zalezy co rozumiesz przez wypasiony.. w Dellu w
> konfiguratorze mozesz zbudować naprawde wydajną maszynę.

To co napisałem. Za te same pieniądze dostaniesz mniej. Za takie same
elementy zapłacisz więcej.

> A cena - no cóż - jest wypadkową jakości. Dell to przede wszystkim lapki
> bussinesowe. To jest naprawdę inna jakość sprzętu niż tzw sprzęt
> konsumencki.

A jakie oprócz zaklęć są konkretne wyznaczniki tej jakości? Montują lepsze
procesory, pamięci czy twarde dyski? Fakt, po zmontowaniu sprzęt jest długo
wygrzewany i to tyle.

> Taki laptop musi znieść znacznie gorsze traktowanie niż ten do domu. On po
> prostu musi działać, musi zarabiać na siebie.

Temu służy gwarancja i serwis, rzeczywiście lepszy niż inne. Ale miałem
kilka lapków z mniej i bardziej renomowanych firm, intensywnie
eksploatowanych i żaden mi się nie zepsuł (poza bateriami). Więc osobiście z
lepszego serwisu nie miałbym żadnych korzyści.

> To nie są duperele. Nie ma co pisać o procesorach, grafice czy twardych
> dyskach. to sobie mozesz wybrać w baaardzo dużym zakresie sam w momencie
> zamówienia lapa.

Pewnie, ale drożej niż u innych. Nie mów, że cena się nie liczy. I daje się
zauważyć jakby wolniejszą reakcje u Della na nowości. Co jest też zrozumiałe
i mieści się w polityce tej firmy.

> Jakie wybierzesz takie będziesz mieć.Będą działać tak jak powinny bez
> najmniejszych problemów. A jak przestaną działać to wystarczy jeden
> telefon do supportu i na drugi dzień znów działa. Milusio - prawda?? ;-))
> I to jest to co wyróżnia dell'a na rynku w Polsce. Płaci się za to parę
> pln ale zwraca się to z nawiązką.

Mam wątpliwości czy się zwraca. Raczej daje poczucie firmowemu gościowi od
sprzętu chronienia swego tyłka na wszelki wypadek.

> Nie ma co ukrywać, ze czasami cos sie w dellu spieprzy - to tylko
> urządzenie techniczne więc ma prawo się popsuć. Prawdę mówiąc jeden z
> lapków które teraz uzytkuję zwalił się dzień po dostawie.
> Ale czym tu się ekscytowac jak wystarczy jeden telefon (w moim wypadku
> zadzwoniłem do nich po 1700) i na drugi dzień (w moim wypadku technik
> pojawił się o 1100) komputer został naprawiony i od tamtej pory nie ma
> żadnych fochów :-).

No widzisz i gdzie tu ta legendarna jakość Della? Jest tylko szybszy serwis.