Re: Mocny komp dla inżyniera

Autor: Fiodor <fiodor_at_post.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 15:59:14 MET DST

Nathan wrote:

> Wygląda OK. To, co bym zmienił to karta graficzna i nagrywarka
> DVD(Pioneer 112?). Większość znajomych, pracujących z CADami i
> wizualizacjami kupuje radeony 1950xt. Ponoć szybsze niż GF8800GT. Może
> faktycznie coś w tym jest...

1950xt jest wolniejsze od starego 8800 gtsa
wiec porownanie tej karty do 8800 gt ktory
jest praktycznie 2x szybszy i jeszcze gledzenie
ze "ponoc" szybsze zastanawia mnie czy ktos
ceglowka w leb nie dostal,
sytuacja jest prosta, koles kupil karte, mowi
znajomemu ze jest swietna i "cadowcy" uzywaja
ten nastepnemu i tak dalej, bo jakby ktos
testy sprawdzil to by sie za glowe zlapal