Re: krótkie laptopy Dell

Autor: Marcin Stankiewicz <e-mail_at_w.sigu.invalid>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 15:38:36 MET DST

Dnia Sat, 05 Apr 2008 15:24:59 +0200, Gupik na pl.comp.pecet napisał(a):

> czyli mam przyjąć do wiadomości że ta firma chce zarabiać kasę ni
> martwiąc się o wyniki sprzedaży ??

Przybrali taki a nie inny model sprzedaży w Polsce. Źle im z tego powodu
nie jest. Skoncentrowali się na firmach i instytucjach, bo tam cena nie gra
pierwszoplanowej roli, tak jak bardzo często zdarza się w przypadku zakupów
dokonywanych przez zwykłych śmiertelników. Zresztą mogę powiedzieć, że ceny
na stronach www Della to jest lekki "pic na wodę-fotomontaż" - efektywne
ceny zakupów są dużo niższe.

Przewagą konkurencyją Della jest jego serwis - obawiam się, że przy
rozszerzeniu kanałów dystrybucji - a to już się zmienia, bo laptopy Della
mają się pojawić w Tesco i Elekto World? i być dostępne dla wszystkich -
poziom obsługi serwisowej bez wydzielania osobnych kanałów serwisowych może
spaść. A tego bym nie chciał ;-)

"Los jest ślepy, ale trafia bez pudla. Włodzimierz Scisłowski"