Cena/jakość - karta na AGP

Autor: btn <wole_at_bez.pl>
Data: Sat 05 Apr 2008 - 08:55:32 MET DST

Jeszcze raz wraca wałkowany temat karty graficznej na AGP.
Z tym że poszukuję karty z półki cena/jakość.

Obecnie na takim sprzęcie:
Sempron64 2600@2.2GHz
1GB DDR 400
350W Fortron (obsługuje 3xHDD,1xTunertv,1xAudio,1xLan,2xCD)
GA-K8NS

mam grafikę R 9550 (podkręconą na 430/525) która pomału zaczyna niewyrabiać
w niektórych grach (PES, FIFA w wysokich rozdzielczościach 1280....).

W związku z tym poszukałem i przekopałem zasoby sklepów oraz wsparłem się
opiniami użytkowników i wystosowałem dwa modele kart które byłyby lekarstwem
dla mnie:
Radeon x1650
GF 7300 GT
GF 7600 GS
Oczywiście opinie są sprzeczne na temat każdej karty, normalka. Zapytam
zatem o to, która karta z wymienionych jest kartą najgorszą, której nie brać
pod uwagę i odrzucić? Jak już wspominałem zależy mi na aspekcie cena/jakość
no i na tym aby mój zasilacz pociągnął dany model.