Re: Jak podłączyć zasilanie do płyty głównej ??

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 20:48:08 MET DST

aroslaw pisze:
> Witam
>
> Mam płyte główną Asus P5K i ona ma gniazdo zasilania 24 piny (EATXPWR),a
> zasilacz Tagan 430W ma 20 pinów i 4 piny odzielnie.Czy można to
> bezpiecznie podłączyć ?
> Dodam że jest jeszcze jedno 4 pinowe gniazdo na płycie głównej (ATX12V)
>
> W instrukcji za wiele na ten temat nie pisze
>
> Panowie,jak to podłączyć ?

Standardowo. Ta wtyczka 4 pin jest razem z 20 pin. Wtyczki możesz
połączyć, one są na jednym kablu obok siebie.

Mam P5B i Tagana 430W, nie sądzę aby w P5K zaszła jakaś drastyczna
zmiana, chyba że jest. W każdym razie, zasilacz Tagan 430W ma dwie
wtyczki 20 pin i 4 pin w jednym "splocie" i ja to podłączyłem po prostu
razem.

Pozdr,
Tomek