Re: Tania w eksploatacji drukarka

Autor: AB <ouqjcs_at_mabopzcz.uqn>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 11:23:13 MET DST

Użytkownik "Shrink" <shrinkwarp@vp.pl> napisał w wiadomości
news:ft2oio$nun$1@news.onet.pl...

> Ok, trzeba było tak od razu. Większość czytających pomyślała zapewne że
> chodzi Ci o profesjonalny sprzęt do biura, a Ty oczekujesz taniej w
> zakupie (niekoniecznie eksploatacji) drukareczki SOHO.

Drukujemy rocznie 8 000 - 10 000 stron. Więc tania drukarka, taka w cenie do
400 zł, wystarczy. Obecnie mamy HP LeserJet 1012, która po wydrukowaniu 34
000 stron jest już skończona, bo do wymiany jest folia i kilka innych
rzeczy. Koszt jej naprawy to około 300 zł, więc się jej naprawiać nie opłaca
i będzie wyrzucona. Poza tym nie ma do niej sterownika pod Vistę pomimo, że
seria drukarek HP 1010/1012/1015/1018/1020/1022 dopiero co wyszła z
produkcji. Widać z tego, że HP olewa klientów i w związku z tym nie chcę
mieć więcej do czynienia z tą firmą. Szukam drukarki, do której będą tanie
zamienniki, żebym nie musiał za każdym razem kupować nowego tonera lub
całego cartidge'a (tonera i bębna) w cenie samej drukarki.