Re: Jak sprawdzić temperature karty Asus Geforce 8800 GT?

Autor: <Ari9310_at_gmail.com>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 07:38:30 MET DST

On 5 Lut, 08:49, marekbil...@wp.pl wrote:

> Te wszystkie programy to mierzenia temperatury są OK.
> ASUS SmartDoctor też.
> Własnie przeczytałem w helpie ASUS SmartDoctor, że aby uruchomił się z
> miernikiem temperatury jest potrzebny na karcie graficznej monitor CI.
> Mi się uruchamia z włączoną możliwościa zmiany OC, ale bez możliwości
> odczytu temperatury i napięć, chyba karta graficzna ASUS 8800GT, nie
> ma monitora rejestrującego temperatury i napiecia (w terminologii ASUS
> SmartDoctor, monitora CI).
>
> Czy może ktoś ma tę kartę i spotkał się z podobną sytuacją ?
>
> --
> [...]

ja mam identyczna sytuacje posiadam Asusa 8800GT i po podkreceniu gpu
(600 na 700) shadery (1500 na 1800) i memory (1800 na 2000) na oko
chodzi stabilnie crysis przy 30fps ale po jakims czasie sie resetuje
ale to wina (chyba) zasilacza czy tez ci sie resetuje pojakims czasie
grania? dodam ze mam ta grafike ale z tym wiatrakiem co asus reklamuje
ze o 7C mniej itp.