Re: brak sterow do matroxa - monitor widescren 24"

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 02:25:20 MET DST

Użytkownik "Dawid" <daawe@interia.eu> napisał w wiadomości
news:fsqaaj$buq$1@news.interia.pl...
> Witam
> Sciagnalem ze strony matroxa najnowsze stery do grafiki, niestety nie
> obsluguja one trybow wyswietlania mojego monitora (np. 1920 x 1200). Jak
> sobie z tym poradzic?
> Pozdr
> DawidP

Akurat w sterach Matroxa "od zawsze" (a przynajmniej od czasów modelu
Millenium II) była możliwość wpisania własnej rozdziałki w panelu sterującym
karty (PowerDesk się on chyba nazywał). Wpisujesz w Creatorze żądaną
rozdzielczość, liczbę kolorów i odświeżanie i po krótkim autoteście
rozdziałka jest dodawana do listy dostepnych.