Test-ankieta jak zrobić, albo gdzie znaleźć?

Autor: Robert <robert_21_at_wp.pl>
Data: Fri 04 Apr 2008 - 00:58:55 MET DST

Witam.
Chodzi mi o test-ankiete z jednorazową możliwoscią wypełnienia z danego
komputera (IP lub cookies)
Ankieta ma zawierać ok 10 pytań i na każde z nich będzie kilka odpowiedzi w
tym jedna poprawna (coś jak milionerzy, czy test iq).
Chodzi mi o to, żeby uczesnicy dostawały pod koniec testu np jakieś hasło
(ktore sobie wybiore, dowolny tekst np "Gratulacje, odpowiedziałeś poprawnie
na wszystkie pytania)ale tylko osoby które odpowiedzą poprawnie na wszystkie
pytania (10/10). Natomiast pozostali uczestnicy - inną wiadomosc na
zakonczenie ankiety ("Niestety, na przynajmniej jedno pytanie odpowiedziałeś
niepoprawnie"), A, i żeby nie było pokazywane pod koniec testu, które
odpowiedzi były poprawne a które błędne.