Re: Wymiana procesora - czy ma sens?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 03 Apr 2008 - 20:29:25 MET DST

"Marcin P." <mmm@op.pl> Odpowiedz na news:ft1q7a$mj6$1@pippin.nask.net.pl:

> IMO - brak sensu, przy jakichkolwiek zastosowaniach.
> Za co chcesz dopłącićkilka stów? Ile % mocy obliczeniowej ci przybędzie?

Jak na płyte conajmniej na P35 to pokręci E8200 do 4GHz, wiec jakies 40% mocy
CPU powinno mu przybyć.
IMO nie warto wymieniać. Maja zasada jest taka że trzeba wymienić proca gdy
nowy proc kosztuje tyle samo co kosztował stary, i ma większą wydajności niż
stary procesor po podkręceniu. E8200 jest jednek trochę wolniejszy od 3GHz
E4300. Wiec trzeba czekać aż E8400 stanieje do ~400zł.

Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski