Re: T41 zmiana dysku 5400 -> 7200, warto?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 23:13:16 MET DST

Dnia Wed, 02 Apr 2008 14:36:51 +0200, Michal Wyrebski napisał(a):
> No prawie. Problem jednak w tym, że to nie o SATA (Serial ATA) chodzi, a
> o zwykłe ATA-100. Wiem, że teraz to już się tego nie spotyka za
> często, ale mój sprzęt nie jest pierwszej młodości.

No, jak kupowałem to było łatwiej o ATA...
Ale teraz jest jeszcze to:

http://www.komputronik.pl/x/x/x/x/x/x/x/x/x/x/pelny,id,19114/

> Im więcej nad tym myślę, tym bardziej zastanawiam się czy warto bawić
> się w upgrade'y. Tak wychodzi, ze chyba nie.

Ja za 500zł odświeżyłem laptopa na tyle że po dwóch latach był jak nowy...
No, jeszcze nowa klawiatura za 80 poprawiła efekt ;) IMHO warto.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004