Re: HP NX 7300 - jaka pojemniejsza bateria?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 21:20:41 MET DST

Dnia Wed, 02 Apr 2008 21:03:14 +0200, Radosław Sokół napisał(a):

> Ale różnica wielka nie będzie. Z moich doświadczeń wynika,
> że można uzyskać tak z kwadrans więcej.

Być może, ale za to z nim przez cały czas pracuje się z maksymalną
potrzebną w danej chwili wydajnością, natomiast bez niego pracuje się z
taką wydajnością, na jaką został ustawiony profil w systemie. Mój HP
6510b na standardowej baterii działa ponad 4 godziny z włączonym WiFi i
normalną pracą w Internecie.

> Poza tym RMClock
> lubi czasem zawieszać na twardo niektóre komputery.

A to już jest kwestia dopracowania kombinacji napięcia/taktowanie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/