Re: Klawiatura Labtec - co zamiast?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 16:50:33 MET DST

Dnia Wed, 2 Apr 2008 06:07:28 -0700 (PDT), arek napisał(a):

> Na tym, ze masz dwie dlonie i dwie polkule mozgowe. Mozg dziala
> szybciej niz miesnie. Reszte dopowiedz sobie sam.

Akurat te pary liter, ktore podalme pizse jedna reka, choc innymi palcami
:-)
Ale mimo wszystko to i tak niczego nie tlumaczy, bo na poprzedniej
klawaturze pisalm tak samo a efekt byl dobry, opmylki zdarzaly sie
sporadycznie, teraz zdarzaja sie nagminnie, nawet teraz piszac widze, ze sa
i ich specjalnie nie koryguje, aby to unaocznic. Do tej pory bylo to nie do
pomyslenia. Czyzby mozg mi nagle, w dniu zmiany klawiatury, przyspiezsyl?
;-)

pozdrawiam
Norbert