Re: Laptop....

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 15:22:46 MET DST

Dnia 4/2/2008 3:13 PM, Użytkownik arek napisał:

> Pani w biurze rachunkowym - zgoda. Wklepuje numerki z predkoscia
> swiatla, musi miec wszystkie pod dlonia.

I napewno używa laptopa z jego klawiaturą.

> Ale przecietnemu uzytkownikowi klawiatura numeryczna jest potrzebna

A ja cyferek nie wklepuje a ten dodatek jest bardzo przydatny. Sensowne
kursory oraz insert, del, "+" i "-" w normalnych miejscach. No i
gwiazdka - zaznaczenie wszystkich plików w menedżerze ;) Kombinacje
Fn+costam są raczej mało wygodne. A tak to klawiatura jest prawie taka
sama jak zwykła którą podpinam w domu - więc pracując na laptopie nie
musze szukać tych specjalnych klawiszy upchanych tu i tam.

--
Pozdrawiam
dziobu