Re: Rozmagnesowanie procesora ?!?!?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 11:17:25 MET DST

Dnia Wed, 02 Apr 2008 01:30:57 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> Logiczniejsze jest takie, że ją sam zepsuł i teraz kombinuje.

Dosyć koślawa ta twoja logika. Skoro już lubisz rolę sędziego to wypadało
by wysłuchać również kupującego? Przynajmniej takie obyczaje są, jak
słyszałem, uważane za cywilizowane :)
Dobrym zwyczajem Allegrowym jest dawanie kilku dni (od tygodnia do
miesiąca) gwarancji tzw. rozruchowej na sprawdzenie sprzętu i przyjmowanie
reklamacji bez względu czy tłumaczenia kupujacego podobają się nam czy nie.
Ja się do tego stosuję sprzedając (i jakoś nikt mi nic nie musiał zwracać)
i nie kupuję u tych którzy mi tego nie zapewnią. Przedostatnią płytę główną
kupowałem 5 razy. Za każdym razem miała być 100% sprawna :) ale była
dopiero piąta. Ostatnią kupowałem dwa razy. Pierwsza miała 7 spuchlaków i
startowała jak miała ochotę :) Też oczywiście miała być 100% sprawna. Druga
miała uwalone 2 gniazda USB a czujnik obrotów wiatraka CPU raz działał a
raz nie, ale machnąłem na to ręką. Ładnie bym wyglądał gdybym nie mógł
pozwracać tych rupieci :)

--
Jacek