Re: T41 zmiana dysku 5400 -> 7200, warto?

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 02 Apr 2008 - 10:18:49 MET DST

Dnia Tue, 01 Apr 2008 15:40:18 +0200, Michal Wyrebski napisał(a):
> Wszystko fajnie, tylko nie przypuszczałem, że tak trudno taki dysk
> znaleźć. Wszystkie sklepy, na których dyski ATA, 7200rpm były dostępne w
> rzeczywistości nie posiadają takich na stanie.

W komputroniku jest Seagate Momentus 7200.2 160 GB (7200, 8MB, Serial
ATA/300) za 345 zł. Tzn. ten jest w magazynie centralnym, ale oni mogą też
sobie przesyłać między sklepami. Wtedy masz nieco większy wybór - sprawdź
sobie w wyszukiwaniu zaawansowanym, możesz zaznaczyć że chcesz towary
dostępne we wszystkich magazynach. Potem idziesz do komputronika w swoim
mieście, zamawiasz i po paru dniach masz :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004