Kabel USB a kłopoty z drukarką

Autor: Boombastic <boombasticWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 01 Apr 2008 - 13:52:33 MET DST

Witajcie!

Mam może głupie pytanie, ale czy kabel USB może powodowac błędną prace
drukarki? Mam obecnie podłączone dwie drukarki. Jedna to dopiero co kupiona
OKI. Przy podłączaniu do każdego portu USB ciągle pojawiał sie komunikat, że
nie rozpoznano sprzęta. Gdy zamieniłem kabel od drugiej drukarki Samsung to od
razu ruszyło. Druga drukarka (Samsung) na tym wadliwym kablu też nie działa.
Ale za to na tym kablu działał stary HP. Akurat przypadek? Czy jednak zwalony
kabel? Czym sie kierowac przy kupnie nowego? Niby kabel to kabel, a moze nie?

Pozdrawiam