Neostrada - hasło użytkownika

Autor: Bastek <s_krzemien_at_o2.pl>
Data: Tue 01 Apr 2008 - 10:31:42 MET DST

Witam, następujący problem: jestem użytkownikiem neostrady (pomińmy
może od razu temat dlaczego akurat neostrada - to rozwiązanie
wymuszone i przejściowe). Oczywiście podczas instalowania aplikacji
trzeba podać nazwę użytkownika oraz hasło. Następnie można to wszystko
zapamiętać i połączenie z internetem będzie się uaktywniać
bezpośrednio podczas włączania komputera (bodajże np. GG żąda dostępu
do internetu i wtedy właśnie następuje automatyczne połączenie). I
tutaj pojawił się problem. System nie potrafi zapamiętać hasła, tzn.
zapamiętuje, ale o podwójnej długości (nie wiem czy 2xto samo
oczwiście bo są tylko kropki). Efekt jest taki, że za każdym razem,
gdy włączam komputer muszę podać hasło dostępu do internetu. O co
chodzi ? Wszedłem nawet ręcznie w opcje internetowe, znalazłem to
okienko do zapamiętywania hasła, wpisuję poprawne, wciskam OK, włączam
ponownie i znowu jest "podwójne". Czy to jest wina aplikacji
neostardy, czy systemu ? A może sprzętu ? Żeby było ciekawiej, to
dodam, że na starym kompie (nowy mam od miesiąca), ten problem
pojawiał się, ale sporadycznie, powiedzmy że raz na 10-15 razy nie
łączył się automatycznie. Ale wtedy wystarczyło ręcznie zaakceptować
to "podwójne hasło" i połączenie było nawiązywane...