chrup, chrup, chrup

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 21:41:39 MET DST

Dysk. Chrupie. I to w dość dziwny sposób.
miarowe chrupnięcia, co sekundę, co jakiś czas.
Process explorer nie wskazuję na żaden ruch danych. Jest to takie
miarowe chrup. tak jakby cos o cos ocierało. Tylko no właśnie - to tez
odgłos zapisu na dysk.
A ze coś sie przenosi to sygnalizuje czerwona kontrolka na obudowie.
Do smart jeszcze nie zajrzałem bo moje sterowniki sata nie pozwalają
zrobić z pod Windows, i muszę sie posiłkować dosem.
Dysk ma może półtora roku, Samsung HD320KJ, drugi HD160JJ