Re: Lamerskie.

Autor: NOKGAMER <nokgamer(niespamuj)_at_onet.eu>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 19:53:37 MET DST

Użytkownik "Konerad" <dzesiSRAMNASPAM@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:47f11ca4$1@news.home.net.pl...
> Ze starego złomu postanowiłem poskładac sobie P III.
> Ale robie to pierwszy raz wiec takie pytanko.
>
> Co podłączyc pod piny GN i GD na płycie ?

To nie jest lamerskie pytanie, ale lamesko zadane pytanie. Czasem lepiej,
gdyby ludzie wklejali zdjęcia lub podawali model płyty. Generalnie GN i GD
to uziemnienie, gdzie druga litera oznacza czego dotyczy, i niekoniecznie
zawiera nazwę urządzenia. To może być uziemnienie zasilania stałego (GN) lub
sygnału cyfrowego (GD), albo innego. Podałbyś model płyty, której to
dotyczy.