Re: Problem z pcetem przy duzym obciazeniu

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 15:12:41 MET DST

Użytkownik "Jan" <kotlety@polbox.com> napisał w wiadomości
news:5192.00000093.47f0bb74@newsgate.onet.pl...

> Według elektryków UPS wystarcza do utrzymania
> odpowiedniego napięcia. Dziś rano wymieniłem
> UPS na mocniejszy. Jak napisałem chwilę temu,
> zmiana nie pomogła.

To trochę bez sensu. UPS przepuszcza prąd bez żadnej ingerencji jeśli się
mieści w dość szerokich granicach. I to wszystko jest korygowane przez
zasilacz komputera. Gdybym miał strzelać wskazałbym właśnie na ten zasilacz.
Ich jakość ostatnio bardzo spadła, więc taki strzał, nawet wykonany na
oślep, ma szansę trafić do celu.
Drugim podejrzanym byłby procesor. P4 miał jakieś błędy, niestety już nie
pamiętam jakie. Spróbuj czegoś w innej architekturze.