Re: Laptop....

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 12:08:55 MET DST

Dnia 3/31/2008 10:55 AM, Użytkownik Radosław Sokół napisał:

> Przesuwa klawiaturę na lewo, a czasem oznacza zastosowanie
> (z braku miejsca) mniej wygodnego lub mniej standardowego
> układu klawiszy (na przykład tutaj widać, że nie ma typo-
> wego dla dobrych klawiatur notebookowych "paska" po prawej
> stronie głównego bloku klawiszy, z klawiszami PageUp/Page-
> Down/Home/End).

To raczej kwestia przyzwyczajenia. W Toshibie i F-S miałem taki boczny
pasek i był zupełnie bezuzyteczny. Za to klawiatura numeryczna jest
jaknajbardziej przydatna - chocby dlatego że zawiera wszystkie ww klawisze.

No i lepsza taka klawiatura niż - jak w niektórych 17" - mała klitka z
15" wywalona gdzieś na środku.

Za to w tym (jak i w wielu innych) wiekszym problemem od tego bloku
klawiszy jest Touchpad przesunięty w lewo. Skrajnie niewygodne
rozwiązanie /dla osób praworęcznych/

> Generalnie nie należy liczyć na to, że komputer przenośny
> zastąpi komputer stacjonarny. Szczególnie, jeżeli chodzi o
> gry. Jakiekolwiek doposażanie notebooka w "wypasiony" sprzęt
> szybko okazuje się strasznie nieekonomiczne (ceny lecą w dół,
> a sprzęt potrzebny jest coraz lepszy) i powoduje gwałtowny
> spadek czasu pracy na zasilaniu bateryjnym (co jest bardzo
> istotne w przypadku komputera przenośnego) i wzrost masy
> (dzisiaj standard to raczej 2.6-2.8 kg, a nie 2.8-3.0 kg).

No i karty w laptopach wydajnościowo nie są przewaznie nawet
porównywalne z tymi ktore można do dużego PC wsadzić.

Ale jak sie nie może postawić dwóch komputerów w domu...to gier polecam
nvidie FX1600 ;)

--
Pozdrawiam
dziobu