Amilo M1420 i wymiana procesora M

Autor: MiKhau <QMiKhau_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 11:13:39 MET DST

Witam SzGrupowiczów
Wpadł mi w ręce nieżywy Fujitsu Siemens Amilo M1420 , obecnie staram sie
postawić diagnozę,
 czy padnięta jest płyta główna, czy zmarł ukruszony Pentium M 1,5GHz/1M. Po
włączeniu odpala HDD,
 szura głowicą DVD wentylator sie rozpędza i po chwili cichnie podświetlanie
matrycy świeci
lecz nic sie na niej nie pojawia. Po wyjęciu komponentów (proca, pamięci
itp) nic sie nie zmienia.
Może potraficie podpowiedzieć, co mogło sie...? To pyt. pierwsze.
Drugie - jakby się okazało, ze procesor padnięty - wymieniać na innego M
 czy może można wetknąć tam coś DualCore ... jaki maksymalnie mogę wsadzić w
tę płytę ?
 Czy jest sens wogóle:) ?

Dziękuję z góry za podpowiedź
Pozdrawiam