Re: Monitor z natywna 1920x1200 na matrycy PVA z DVI i HDMI - co wybrac? (dlugie)

Autor: Kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 09:50:03 MET DST

> Benq FP241W - zbiera swietne oceny w recenzjach, zmiesci sie spokojnie w budzecie.
> Dell 2408W - ponoc rewelacja, choc drozszy o jakies 200 zlotych od zakladanego
> budzetu.
>
> Oba maja HDMI i DVI.

A i jeszcze dodam, ze musisz sam obejrzec sobie te monitory, mi np. praca na 24
calach nie odpowiadala - wiem, wiem, mozna sobie 3 strony worda otworzyc, ale
wtedy musisz miec wieksza odleglosc od monitora niz w wypadku np. zwyklej 19''
zeby to wszystko objac, a wtedy wzrok sie bardziej meczy itd..

Pewnie to zalezy od specyficznych cech kazdej osoby, mi jakos nie pasowalo. Albo
po prostu na zle monitory trafialem (bawilem sie dwoma 24'', oba TN).