Re: HP LP 3065

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Mon 31 Mar 2008 - 07:47:33 MET DST

Użytkownik "Player" <player@nooooooooooooooooooooooooo.pl> napisał w wiadomości news:fskr64$b3t$1@inews.gazeta.pl...

> współczuję, przy takim timingu i takim rozmiarze będziesz jeszcze większym
> inwalidą ;)

Player, takie monitory w życiu żadnej gry nie widziały. a timingi to najmniej ważny parametr.
Monitor służy do ROBOTY i 4,5 k pln musi zarobić w 2 mce.

Uwież mi, że na szajsungu 22 cale za 800 nie da sie.

> nie wiem skąd pomysł żeby do długiego wysiadywania kupować ogromne
> "patelnie"...

po prostu - widzisz więcej - zrobisz szybciej. Monitora nie musisz mieć przed nosem.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB