dziwny problem z myszką ps/2

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Sat 29 Mar 2008 - 20:29:05 MET

Witam!

Przyznam, że pierwszy raz spotkałem się z problemem nie działania wogóle
bądź zupełnie abstrakcyjnie starych myszek na PS/2 w bardzo nowym
komputerze (na płycie Asus M2N). Albo myszki w ogóle są nie widoczne
albo np. nie pozwalają zabootować komputera resetując go zanim pojawi
się ekran "Windows XP". Pod starym gratem te myszki śmigają, na nowym
nie da rady. Czy jest to jakaś norma teraz? Klawiatura na PS/2 działa,
też jest przedpotopowa ale chodzi.

Podejrzewam uwalony port od myszy, ale reklamować mi się tego nie chce,
taniej i szybciej kupić coś na USB...

Pozdro,
Tomek