Re: Vista - wspolczynnik wydajnosci

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 23:24:17 MET

Mikaichi napisał(a):

> PRzeczytaj czym jest wspolczynnik wydajnosci w Vista.

Eee.. no chyba wie, i podał ten współczynnik dla samego procesora i IMO
powinien się zwiększyć.
Ja mam ciekawe spostrzeżenie, nie wnikając w resztę sprzętu, najniższy mam
4,9 zarówno dla CPU jak i GPU w grach.
Ciekawe jest dlatego, że:
Na początku, miałem 4,8 dla CPU (Pentium D 935) i 4,7 GPU (GF7600GS) w
grach.
Z ciekawości lekko podkręciłem procesor (z 3,2 na chyba 3,33) oraz troszke
mocniej rdzeń i pamięć na grafice. Po odświeżeniu indeksu wydajności Vista
dostałem 4,9 dla obu składników.
Powracając do ustawień domyslnych zegara procesora i parametrów karty
grafiki, po odświeżeniu indeks wydajności pozostał na poziomie 4,9.
Ale każdy myślący wie, że te indeksy po prostu są "orientacyjne" i równie
dobrze mogły by być podawane z dokładnością 0,5.

--
Pozdrawiam,
Kerry