Re: Wielofunkcyjne atramentówki Epson?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 15:16:13 MET

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:fsh1q7$l33$1@news.onet.pl...

> Widzę, że mamy dialog :-). Czyli sprzęt niezbyt popularny...

Może inni czekają az nam się wyczerpie.

> Powiedz proszę jeszcze, czy tusze dołaczone do drukarki są pełnowymiarowe,
> czy jakieś startery i trzeba od razu kupić 2 komplet? Może jakieś inne
> wrażenia z eksploatacji?

Nie eksploatuję tego modelu, miałem go jakiś czas w rękach i stąd pochodzą
moje wrażenia i rekomendacje. Na temat pojemności znajdziesz więcej na
stronie www Epsona. Oni robią jakieś promocje atramentowe, sprzedają
kilkupaki i to się ciągle zmienia. Nie śledzę tego.