Re: ECS K7S5A a pamięci PC3200

Autor: O & O <nospam_at_nospam.pl>
Data: Fri 28 Mar 2008 - 15:06:22 MET

Thu, 27 Mar 2008 12:28:18 +0100, na pl.comp.pecet, ikov napisał(a):

> Płytka ECS K7S5A, w tej chwili pamięci 256MB DDR DIMM PC2100 SpecTek...
> Komputer z Win2000 buja się bardzo powoli, nawet świeżo po instalce.
> Wygooglałem info o płycie i znalazłem, że obsługuje pamięci do 266MHz,
> ale takich nowych PC2100 w sklepie nie dostanę - a potrzebna jest f-ra.
> Czy jeśli wsadzę tam pamięci PC3200 (512MB lub 1024MB) to zadziała?
> Oczywiście odpowiednio wolniej - na tyle na ile płyta ta pozwala?
>
> Pozdrawiam

Jesli to bedzie pomoca, to jakis rok rozbudowywalem pamiec na takiej plycie
z 256 na 1 GB,
kupilem Kingmaxa, dokladnie takiego jak w tym sklepie (zreszta kupilem w
tym sklepie):
DDRAM 1024 MB 3200 PC400 KingMax
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=DRRAM+1GB+PC400+KM

i dzialalo to bez problemow z duronem 1800, nie zmienialem jakis tam
napiec, po prostu wsadzilem do slotu i hulalo,

potem wymienilem (zmodernizowalem) sprzet, ale z tego co mi wiadomo, dziala
ten zestaw nadal bardzo dobrze u osoby, ktora odkupila ode mnie te czesci